God, I wish that she was dead

Söndagen en tjugofjärde maj 2009

10:49
Åh, fy, vad kul jag hade igår! Blev verkligen en toppenkväll!
   Började med Räkbåten med nya jobbet.Var bara sju stycken, trodde vi skulle vara fler. Bara Amanda och Camilla som jag inte hade träffat innan. Var så himla kul! Fast Sara och jag hade visst ringt i förväg och bestämt kläder; båda hade den blommiga bodyn, haha. Åt en massa räkor och hade allmänt skoj. Och så behövde vi inte betala heller, perfekt!
   Sedan bar det vidare till Torgetfesten hos Ellinor! Jag körde, så jag var nykter, men hade svinigt kul ändå! Vi skulle egentligen till Frimis, skulle stå på listan, men sedan blev det något knas, och då var vi inte längre på listan. Så då drog vi vidare till Klaras istället. Gillar egentligen inte Klaras, men nu var det gratis inträde, så det var asbra. Blev en riktigt billig kväll, gjorde inte av med ett öre! Och det var faktiskt jäkligt kul på Klaras, lagom mycket folk och jätteskön musik. Och där träffade jag Amanda igen, och det var kul för vi pratade inte så mycket på båte. Men vi ska jobba tillsammans imorgon!
   Ja, jag hade verkligen en toppenkväll!

Idag är det kalas hos Casper som fyller ett år om ett par dagar. Lillskrutten!
   Ikväll blir det musikal i kyrkan!


22:09
Riktig mysdag ute i solen hade vi förut! Casper var på strålande humör, liksom solen. Och asgod tårta, det gillar jag! (;

Har precis kommit hem efter en kanonmusikal i kyrkan. Emelie var lätt bäst, vilken jäkla röst! Hur kunde Idol dissa henne? Shame on them! Dock var musikalen seg, alldeles för lång. Men bra! Älskar Andreas Beskows musik, han är king!

Nu är klockan mycket, och imorgon har jag religionsprov, vilket jag inte pluggat ett dugg inför. Borde kanske lägga mig och göra det nu..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0