And I'm starting to lose control

Den nionde maj 2009

10:19
Jaha, idag då? Blir väl en liten upprepning av gårdagen, men ändå. Först och främst måste jag städa mitt badrum, det är typ stopp i avloppet från handfatet, så det blir en massa beläggningar i handfatet, inte så fräscht. Annars hoppas jag att jag ska iväg till Kumla och kolla nya jobbet. Kanske även blir lite filmanalys. Men ikväll blir det i alla fall filmkväll med Anna, mys! (:


13:19
Blev inget Kumla idag, så jag åkte till Marieberg istället. Är så jäkla skönt att gå runt och shoppa alldeles ensam. Visst, det är nice med sällskap också, men jag shoppar faktiskt bäst ensam. Idag blev det en blommig body på Gina Tricot samt tre par boxertrosor från Pieces. Me like. Köpte även lite godis på Sötvaruhuset, som jag ska ha när jag sk apina mig igenom snabbversionen av Children of Men.

Nu måste jag sätta igång och göra studentinbjudningar!


15:51
Phew, äntligen klar med analysen! Det var inget roligt arbete, men nu är det klart, och nu har jag inga fler inlämningsuppgifter kvar på s-blocket! Sköööööööönt.


18:46
Mätt som en plätt! Jag har gjort tacos till Marcus och mig, snart kommer Anna!


19:33
Har rensat ut min underklädeslåda. Fast det märks inte, fastän jag slängt en hel påse gamla trosor och sportbehåar. Får nog göra en ny rensning imorgon, för jag sparade många "kanske" bara för att jag trodde det skulle bli för få trosor kvar, men icke! Men imorgon ska jag alltså slänga fler, så jag bara har the goodies kvar! Slängde massa stringtrosor, det använder jag verkligen inte längre. Jag tycker inte att det är särskilt snyggt. Jag tycker man får snyggare rumpa i ett par boxers, jag får det i alla fall. Och spetstrosor i modell större är skitsexigt. Nepp, stringens tid är över!


23:33
Jaa, nu har Anna gått hem. Efter att ha kollat på Varannan vecka och käkat en massa gott så hade vi ett mycket givande samtal i köket om utseendehets och skolan. Kände att det verkligen är såna här samtal jag behöver, det är detta jag vill ha ut av mina vänner! Så himla skönt att bara prata ur sig om saker man inte pratar med ytliga bekanta om.

Nu ska jag ner och dammsuga i källaren, för det har jag lovat mamma att göra. Sen blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0