Am I wrong to think that something could happen?

Söndagen den trettioförsta maj 2009

11:34
Idag är det officiellt min sista dag på Restaurangtorget! Tjohooooo! Och idag är det även sista dagen vi har öppet på gamla stället, imorgon är det invigning av det nya! Yeah. Vi kommer nog inte ha nånting att göra idag, eftersom vi inte kan fylla upp och sånt där. Och städa lär vi inte heller behöva göra. Ska nog försöka få sluta lite tidigare, för vi ska till farmor klockan fem. Fast å andra sidan kanske man kan stå ut sista dagen.. Men ändå. Måste se till att jag får anställningsbevis och att de betalar ut semesterersättning för i år också!


20:54
Nu har jag gjort mitt sista pass på Torget! Lyckaaaaa!!! Har inte haft ett dugg att göra idag, men det gjorde ingenting, för cheferna var knappt på plats (de flyttade till nya stälet..), så det var ingen som hade koll på oss, vilket resulterade i att vi bara stod och snackade skit! Gööööött! Gud, vad jag kommer sakna alla!

Funderar på att skita i skolan imorgon. Det som egentligen känns viktigast är s-blocket, men det måste jag i alla fall gå ifrån tidigt eftersom jag ska jobba. Och egentligen borde jag gå på teatern, eftersom jag ska göra min karaktär, men jag har lite ångest inför det. av någon anledning. Sådär som jag hade inför muntliga nationella. Istället hade jag tänkt att jag skulle mysa med mina kära kusiner på landet! Vicko och jag ska hämta Nova (lilla bebishunden) i stan, och sen åka ut till Vintrosa, och då ska vi laga lunch och bjuda Mahtilda, Anders och lilla Elwira! Myyyys! Visst borde man vara i skolan sista dagen, men jag orkar inte! Jag träffar ju ändå alla på Krampen. Det skulle väl vara att man vill krama på Meg och Johan men vatusan.. Nu är det såhär! men vi får se lite hur läget är imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0