The houses of kings

Onsdagen den tredje juni 2009

12:34
Känns som jag inte gör annat än sover, ändå är jag bara trött.

Imorse trodde jag att vädergudarna log mot oss igen, solen sken. Tyvärr var det ändå svinkallt i luften, jag ångrar att jag inte tog jacka till skolan! Och så blåste det för mycket för promenad. Blä!

Vi hade avslutning med alla sångarna idag. Vi fick tårta, köpta av pengarna vi dragit in på våra musikcaféer under åren. Sjukt gott! Och så fick vi varsin ros av sånglärarna, eller "sångtanterna" som de kallar sig. Lite mys sådär! (:

Idag blir det en massa fix inför studenten. Har en massa att städa och sådär. Och så kommer Tommy sen också. jag är nog ingen bra flickvän idag tror jag.


16:08
Japp, jag gjorde det igen! Jag sov tre timmar i soffan. Vad är det med mig egentligen? Om det inte vore för att jag visste att jag måste gå upp nu hade jag lätt kunnat sova mer. Och frusit har jag gjort också. Man kunde tro att jag höll på att bli sjuk, men mår finfit i övrigt, so I don't think so.

Nä, nu är det verkligen dags att sätta igång! Får pisk av mamma och pappa annars.. Har åtminstone haft vett nog att både plocka ur diskmaskinen och sätta igång en tvätt. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0