I've heard about you before

Fredagen den nittonde juni 2009

21:52
Jaha, idag är det tydligen midsommarafton. Det kan man inte tro, med tanke på vädret. När var det bra väder på midsommar senast, liksom? Nää, just det. Men det klagar jag absolut inte på, jag är bara glad att solen sken på mig när jag jobbade! Vi firade i Brunnsparken. Det var en rätt rolig incident; klockan 11:20 ringde Carina och sa att de var på väg i taxin, så då var det bara att slänga sig i bilen och åka till Brunnsparken. Väl där fick jag sms om att de stod still på motorvägen för det var något fel med taxin. Sen fick jag sms om att de var inne, men stod på någon konstig plats. Entrén var inte öppen så jag kom inte in någonstans. Taxin hade visst lyckats ta sig in bakvägen någonstans, men sen låstes den grinden också. Så jag fick stå utanför och vänta i över en timma. Yeeeeeeah. Fast jag fick ju betalt, men ändå. Var i alla fall mys med riktig midsommarstång, det var många år sen. Sen hade jag pass själv mellan fyra och nio. Vi hade Jago hemma, hunden alltså, så honom fick vi ta ut på en liten tur.

Nu sitter jag här och väntar på babe. Han ska skjutsa mig till jobbet imorgon. Ska ju till Gränna imorgon kväll, då kan jag ju inte ha bilen ståendes i Kumla direkt.
   Måste packa klart allt idag också. Det är massa fix. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0