Grisarna blir fler och fler

Måndagen den första juni 2009

21:20
Kan inte fatta att det redan är juni. Det var ju nyss mars liksom. Fast med tanke på helgens och dagens väder kanske det inte var så oväntat. Shit vad det har varit varmt idag!

Jag inledde dagen med att gå på promenad i stan medan jag väntade på Viktoria. Sen åkte vi till Tybble och hämtade Nova, och så upp på stan igen. Sen vidare till Fjugesta där vi tog med oss lunch från Chaplin, och mös med Mahtilda och Elwira.
   Sen begav jag mig tillbaka till stan. Köpte present till Anna, innan jag gick till tåget. Tåget skulle gå 15:08, men blev försenat ända till 16:10. Och så körde det sakta hela vägen så jag kom inte till jobbet förrän kvart i fem. Tur då att jag inte skulle ha varit själv, så att någon annan stackare fick jobba längre. Mys på jobbet i alla fall!

Jag är inte så himla pepp på Krampen imorgon alltså. Inte om det ska vara kallt och regna. Vad har man på sig då liksom? Fast å andra sidan är det ju ett gyllene tillfälle att umgås med klassen en sista gång innan studenten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0