You don't know what you've got 'til you're missing it alot

Lördagen den tjugofemte juli 2009

16:36
Jobbat 07:00 - 16:00 idag. Det gick mycket fortare än jag trott, det gör det oftast. Kollat på Bullerbyn, så himla mysiga filmer! Astrid Lindgren är kung, helt klart.

Snart ska jag börja göra mig iordning inför Jozicas välkomstfest. Det blir nog trevligt. Förhoppningsvis god mat. Men det blir en tidig kväll, eftersom jag börjar tidigt imorgon också. Måste vara pigg till kvällen, då ska Tommy och jag till Hannes och Carin, våra neighbours-to-be. :)


21:49
Mycket trevligt på festen! God mat och gott sällskap. Lilla Elwira vägrade sova mer än tio minuter i taget, så har i alla fall hunnit träffa henne lite. Och dampet Nova var ovanligt lugn på slutet.

Nu är jag jäkligt trött. Ska gå och lägga mig, upp och jobba klockan sju imorgon. Har ångest inför nattskiften, jag kommer aaaaaldrig orka!

Kommentarer
Postat av: Saga

Är du sugen på en ny valfri design?

Jag kan hjälpa dig med den, spana in:

http://sagapaga.blogg.se/2009/july/rosta-pa-mig-och-fa-en-valfri-design.html



Ha en superbra dag!

2009-07-25 @ 16:54:18
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0