You are the music in me

Fredagen den tionde juli 2009

13:10
Igår kom familjen hem. Skönt att slippa vara ensam.
   Jag skulle egentligen ha varit ledig, men var tvungen att hoppa in istället för Sara på jobbet. Men det gjorde ingenting, det var faktiskt en av de bästa arbetsdagarna jag haft! Ska jobba idag också. Och typ ända fram till nästa söndag.. :P Money, money, money..

Igår fick jag reda på att jag kommit in på Örebro universitet!!! Så himla glaaaaad! Sofie kom också in, det blir great! Och så sökte vi på en lägnhet igår, och den ligger vi tvåa på. Visning på onsdag, hoppas, hoppas, hoppas!

Nu ska jag och Tommy dra in till stan och ha lite skoj. (:


22:37
Har mått jättekonstigt idag. Varit jättevarm, och haft hög puls och haft huvudvärk. Wierd. Tog dock en alvedon på jobbet, och då blev det bättre.
 
Hittade perfekt present till pappa på stan idag; en vindagbok. Han är ju tokig i vin, så då kan han ju lika gärna skriva ner hur vinet var, vad han åt till och så vidare. Det blir nog bra.

Gick super på jobbet idag. Fast jag var helt slut efter att vi varit ute på promenad, tur att man kan vila upp sig i soffan! Gillar dock inte att sluta tio och börja sju nästa dag. Hinner ju inte riktigt varva ner när jag kommer hem, så jag somnar så sent. Men men. Jag ska vara glad så länge jag kan åka en halvtimma innan jag börjar- när jag flyttat lär jag få gå upp betydligt tidigare.

Nu ska jag försöka sova!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har inte din pappa en vindagbok? :S

Mamma snackade alltid om att hon ville ha en sådan bok som din pappa hade och då köpte jag en vindagbok till henne, och då blev hon tyst =P

2009-07-10 @ 23:38:59
URL: http://sarispop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0