You are not what I thought you would

Onsdagen den tjugoandra juli 2009

14:01
Hittills har detta varit en väldigt bra dag. Fick klartecken från ÖBO att papprena blivit godkända, så vi drog in dit och skrev på hyreskontraktet. Dock bara från och med första september. Men vi ska ringa snubben som bor där nu och kolla om han fortfarande vill att vi ska flytta in första augusti, då får vi åka in allihopa och skriva om kontrakten. Det blir nog bra! Huvudsaken är att vi verkligen har lägenheten nu. Men vill fortfarande in och kolla i den igen innan inflytt!
   Efteråt drog jag till Java på en snabbfika med Charlotte, som jag lärt känna via teatern. Mycket trevligt! Dock hade vi inte så mycket tid på oss, så det blev bara kort. Men det gör vi snart om! :)
   Sen var det en timma kvar tills min buss gick, så jag gick runt på REA-shopping. Hittade dock inget jag verkligen ville ha. Men köpte armband på H&M för 30 kronor. Letade också efter en massa stela armband. Har inte alls gillat dem förut, men nu när det kommit flera smala som inte väger så mycket, och därför inte känns lika mycket, så har jag blivit inne på dem. Hittade många som var sjukt fina, men de är så dyra! Flera av dem kostade över hundra spänn, och det tycker jag är mycket för armband. Visserligen var det ofta väldigt många armringar, men samtidigt så ville jag egentligen bara åt några stycken av dem, och då blev det ju nästan ännu dyrare eftersom man inte ville ha alla. Men kanske blir något sånt pack ändå, om jag får ett riktigt hang-up.

I eftermiddag ska jag ägna mig åt gräsklippning. Det får bli dagens träning. Det blir nog varmt och svettigt, men det får man ta.

Nu blir det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0