Twenty odd years now

Torsdagen den sextonde juli 2009

16:51
Grattis till mig, idag fyller jag 20! Jag får alltså äntligen lagligen gå på Systemet. Eller, äntligen och äntligen, kan inte säga att det är något jag längtat efter. Men det är ju skönt att kunna fixa sin egen sprit utan att behöva gå omvägar via andra.
   Det har varit en mycket bra dag, trots att jag jobbat. Dagen har gått väldigt fort, haft mycket att göra och så. Lunchade med familjen på Sokrates i Kumla, och sen följde mamma och Marcus med till jobbet och fikade. Mys! Fick presenter av Micke och Annika; en salladsskål i trä, salladsbestick samt två handdukar.

Måste snart börja göra mig iordning. Blir bowling och utgång ikväll! Ska bli väldigt kul. Hoppas det blir en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0