Thank you for the music

Fredagen den trettioförsta juli 2009

14:34
Hej och hå, guuud vad vi har packat och burit och släpat! Nu är som tur var de mesta av mina grejer på plats i lägenheten, men ett litet lass till hemifrån kommer det bli. men den är så fin, åh, vad det ska bli kul att packa upp allt! Men geezes vad man är trött. Kommer ha feta träningsvärken i benen och armarna. Tredje våningen utan hiss är ingen hit. Fast det kunde ha varit värre. Men men. Skönt med lite vila nu i alla fall. Har varit på Maxi och handlat lite. Kändes som att vi inte köpte så mycket, men det gick ändå på nästan 900 kronor. Men vi lagade inte mat hemma, utan det blev iväg till Pizza Hut, det var vi värda! Jag åt tills jag dog, typ. Vi träffade Hannes och hans jobbarkompis där, trevligt med lite sällskap! Sen blev det Ö&B, kollade runt lite. Köpte bl.a. en tvättställning. Nu är jag dock hemma, ska packa ner det sista. Kommer kännas sjukt konstigt att sova i lägenheten inatt, typ som att vi bara är där tillfälligt. Men den är så fin, jag tycker verkligen om den. Den kommer nog vara mitt hem i många år, så länge vi får plats i den. Kommer dock inte ha internet på några dagar, så heeeejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0