Surveye

Lördagen den sjuttonde juli 2009

14:56
Så var födelsedagen över. Kvällen slutade dåligt, men det var en helt okej dag.
   Var superkul på bowlingen, jag kom tvåa! Sen blev det Liquid (gamla MM). Sen blev typ alla trötta, så vi sket i Frimis. Vilket nog var lika bra, för enligt NA var det knappt något folk där.

Idag ska jag och Tommy åka in till stan. Jag ska få välja ut en födelsedagspresent. Jag är inne på skor från Bianco.. Eller något annat lite lyxigare som det aldrig blir av att jag köper själv! Så ska vi käka på Sallad Inn. Och så kolla på Bra & begagnat. Och jag ska in på Systemet och köpa vodka till Torgetfesten imorgon! På kvällen jobbar jag, då ska vi kolla på Berts Bravader i Brunnsparken. Som tur är jobbar jag bara under själva föreställningen, alltså cirka 18:30 - 21:30. Gött!


22:20
Blev bra utdelning på shoppingen idag! Vi började med att åka till Lager157, och där fick jag två linnen och två läppstift för under hundralappen- det kallar jag för ett KAP! Sen drog vi till Systemet, och jag köpte min första helt egna vodkaflaska! Sen handlade vi grejer till mig som skulle vara födelsedagspresent från Tommy, och då blev det en blommig jeanskjol från Zara, ett linne från WearIt och ett par keds från Accent. Och så betalar han Harry Potter-biljetten på söndag! Tack, darling! <3 Blev mat på Creperiet istället för Sallad Inn, och självklart spiller jag curry på min vita t-shirt. Tur då att jag hade köpt linnen att byta med!
   Sen blev det då Berts Bravader i Brunnsparken. Massa från Risbergska med, kul att se! Gillade också att min gamla Svingelskogen-favorit Monika.. eh, ja, hon som gör en massa Disneyröster också, var med, och så Beatrice Järås (Lottas mamma i Lotta på Bråkmakaregatan), och Peter Flack. Kul show!

När jag kom hem fick jag öppna paket från mamma och pappa. Det blev en sodastreamer! Det var det enda jag fick, de ska betala lite grejer sen när vi flyttar. När det nu blir.. På måndag vet vi om vi fått lägenheten eller inte.

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Upp klockan sex imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0