Red, red wine

Tisdagen den tjugoåttonde juli 2009

09:53
Hej hopp i galoschen! Det är nog den töntigaste hälsningsfrasen som finns. Menmen.

Idag ska jag in till ÖBO och skriva om kontrakten så vi får tillgång till lägenheten på fredag. Hoppas allt är fixat och klart! Måste fixa el och sånt där också. Och internet. Annars blir det himla tråkigt i lägenheten..
   Ska även köpa flyttkartonger. Har använt upp alla mina! Rensade garderoben igår, och herregud vad mycket kläder jag har. Gosh. Hade inte hjärta att slänga så mycket, det mesta fick hänga med till lägenheten..
   Om jag hinner ska jag även in på banken. Fixa med bankboken, så jag har mina pengar. Och så måste jag fixa internetbanken. Den ligger just nu på Marcus dator, behöver ju ha den på denna. Jaja.

Jobb i eftermiddag. 14:00 - 22:00. Går nog ganska så fort idag också skulle jag tro.

Imorgon blir det Ullared! Egentligen borde vi åka dit efter att vi flyttat in, men nu blev det såhär. Ska bli jättekul, jag älskar att gå runt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0