Is it true?

Lördagen den fjärde juli 2009

10:09
Var en mycket trevlig kväll hos Hannes och Carin igår! Vi spelade tv-spel, och sen kollade vi på Saw 1 och 2. Det har aldrig gått så smidigt att kolla på film! Jag brukar tröttna efter halva, men nu såg jag gladeligen två på raken, wow.

Idag börjar allvaret med jobb. Jobbar 13:00 - 22:00, det är ett låååååångt pass. Men jag ska nog lyckas få tiden att gå, förhoppningsvis. Det ska ju regna, hoppas bara det inte åskar och sådär, för det vore nice att kunna ha igång tv:n i alla fall. Kolla på film kanske?

Nu ska jag ner och göra mig iordning, och sen äta frulle, för jag är sjuuuuukt hungrig! Och väcka bebisen där nere..


22:26
Har haft en lång, men bra, dag på jobbet idag. Nio timmar helg ger fett med pengar, YEAH! Det gillar vi.

Imorgon är jag ledig igen, vetja vad man ska hitta på då? Jag är ju självklart väldigt sugen på att åka till Marieberg och spendera femhundringen som jag fick av gammis igår.. Skulle tro att det blir så. Fast jag borde ju såklart spara pengarna, men sånt är ju inte jag bra på. Sånt får man hålla på med sen, när man får stora löner!

Nu blir det någon typ av film, och marsch i säng!

By the way är Maria Mena - All this time en sjukt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0