If you want me, I must be doing something right

Måndagen den sjätte juli 2009

10:59
Somnade typ elva igår, och vaknade kvart över tio. Jag måste ha varit rejält trött.

Jag är pigg idag, och ingen träningsvärk, så innan jobbet ska jag ge mig ut i spåret igen. Min förhoppnings är att jag ska springa minst två gånger i veckan, så gör jag det idag behöver jag bara köra en gång till denna vecka. Great! Så nu blir det frulle, och sen iväg!

Jobbar 14:00 - 22:00 idag, faktiskt en timma kortare än i lördags. Tror den här dagen kommer gå fort.


12:35
Riktigt tråkväder idag, duggregn. Men då är det skönt att springa! Sprang lite fortare än normalt idag, men kommer nog inte börja med dubbelvarv förrän om någon vecka. Jag måste ta det i lugn takt, bara köra kortare sträckor till en början, annars kommer jag tröttna och ge upp. Bättre att springa kortare och oftare, göra det till en vana.

Håller på med min lunchlåda, det blir tagliatelle och revbenen som blev kvar från igår. Tror jag får en sen lunch, så jag får väl smälla i mig ett par mackor innan jag åker.
   Innan jag åker till jobbet måste jag förbi farmor och kolla till blommorna. Tror inte att de behöver vattnas egentligen, eftersom det inte varit fint väder, men jag har ju lovat att åka dit varannan dag, så får väl göra det då.


22:38
Som jag förutspådde gick den här dagen väldigt fort. Skönt!
   Nu är jag hemma, och det blir popcorn och Parlamentet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0