I have a dream

Torsdagen den trettionde juli 2009

16:05
Igår hade jag en fab dag i Ullared! Jag var till och med duktig och körde hela vägen ner, det ni!
   Var smockfullt på parkeringen, men vi slapp köa, och det kändes inte som att det var överjävligt med folk därinne i alla fall. Knappt någon kö till kassorna heller. Tyckte det var lagom. Fast såklart var det trångt om man gick med vagn, men det är det ju i stort sett jämt, oavsett hur mycket folk det är.
   Vi handlade i alla fall sjukt mycket grejer, för sammanlagt kanske 4 000. Nästan bara grejer till lägenheten. Massa nyttiga saker! Fast självklart blev det lite "privat" shopping också, bl.a en skitsnygg knallröd väska. Dock dåligt med kläder, blev bara två par leggings.
   Men men, det var asroligt i alla fall, och nu har jag en heeeeeel deeeeeeeeel att packa upp i lägenheten.

Idag har jag jobbat. Det gick bra, men nu är jag jävligt trött.
  
Ikväll ska vi börja flytta in i lägenheten! Yay! Det ska bli så himla kul, men jag kan verkligen inte fatta att denna är min sista natt hemma.. Gud, vad sorgligt! Men det kommer bli så skönt att flytta, och det kommer bli kul, men jobbigt, att ställa iordning alla saker.

Nu måste jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0