How do you sleep while the rest of us cry?

Söndagen den nittonde juli 2009

21:29
Sjukt kul Torgetfest igår! Förfest i Markbacken, med Singstar, sen Frimis! Nice med gratis inträde, men det var inget kul att jag blev spiknykter innan vi kommit in. Damnit. Fast jag hade väldigt kul. Ser fram emot nästa!

Idag har det varit släkt här hela dagen. Först kom Carro och Mahtilda med sina respektive entourage på förmiddagen, och på eftermiddagen kom resten. Jag var så jäkla trött, hade lätt kunnat lägga mig över bordet och somnat utan vidare. Vaqr inget social alls på eftermiddagen.
   Dagen avslutades med Harry Potter tillsammans med Marcus och Tommy. Jag blev så himla besviken på filmen! De hade bara med en massa strunt, men hade skitit i allt viktigt! Boken handlar typ bara om en massa information om Voldemort innan han kom till makten, och sån information är väldigt viktig inför nästa film! Men det var ingenting om det knappt, så himla dåligt! Får se hur de löser det till nästa film. Men annars var den bra, väldigt rolig på sina håll. Men, som sagt, fattig på information!

Nu ska jag gå och lägga mig, är så djävulskt trött! Nu är jag dock ledig tre dagar, så det är ju väldigt skönt. Imorgon får vi veta om vi fått lägenheten. Jag vill bara veta nu så jag får köpa inredning! Har säkert tio presentkort på IKEA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0