Don't tell me it's over

Måndagen den tjugonde juli 2009

10:13
Sov nästan tolv timmar inatt, SKÖNT!

Idag ska jag inte göra något speciellt. Det enda jag vet är att jag ska ge mig ut och springa. Det är springväder ute.

Idag kommer domen. Om vi får lägenheten eller inte. Jag hoppas, hoppas, HOPPAS! Jag kan inte komma ifrån att jag verkligen känner på mig att vi får den också. Då blir det ju inte alls kul om vi inte får den. Jag får försöka gå vidare.


12:27
Idag kände jag att jag behövde vara exktra hurtig, eftersom jag inte åt nåt annat än sötsaker på hela dagen igår, så jag tog två varv i spåret. Det gick bra! Dock är mina joggingskor sämst, de tryckte över tårna så det kändes som att de ströps och skulle gå av. Måste köpa nya! Men skönt att ha gjort tre kilometer idag, trots att det inte är långt. Jag bygger upp det!


16:10
Tjohooooo! Vi fick lägenheten!!! :D Dock kan jag inbte riktigt tillåta mig att vara glad än, för det är massa strul med bevis på att vi kan betala för oss. Fattar inte att det inte räcker med mitt anställningsbevis. Men den Tommy pratat med på ÖBO sa att vi skulle ha våra CSN-besked, och den jag pratade med sa att det räckte med antagningsbesked. Jag blir tokig! Fixar det sig inte måste vi lämna ifrån oss lägenheten. Men det borde funka att låta föräldrarna gå in som borgenär i värsta fall, huvudsaken är ju att det kommer pengar. Men ska fanimig ringa ÖBO igen och dubbelkolla.


17:35
Äntligen har jag stressat klart över lägenheten. Det kommer att ordna sig! Jag kom ju på att man kommer att få besked om man får CSN innan skolorna drar igång, och i värsta fall får vi då flytta in första september. Om det nu inte var så att de verkligen behövdes på onsdag. Jaja, jag orkar inte täönka på det där mer nu, vi åker dit imorgon och fixar allt!


20:40
Har varit ute på promenad med mamma och pappa. Lika bra att passa på att få den motion man kan få.

Var inne och kollade på soffor på Blocket förut, och imorgon ska jag iväg och kolla på en snygg bäddsoffa med divan. Bäddsoffor brukar i allmänhet inte vara så sköna, men denna var med en utdragssäng, så jag tror inte att det påverkar själva soffan så mycket. Den var snygg! Och billig. Har för mig att det ingick en fåtölj i priset också. Tommy vet dock inte om detta, så jag hoppas att jag kan få med honom in imorgon förmiddag. Känns ju inte helt rätt att köpa den utan hans samtycke liksom, haha. Men men, det blir nog bra.


22:09
Nu blir det sovas. Måste upp tidigt imorgon och fixa med allt. Hoppas att allt löser sig med lägenheten, vill liksom bara veta att den nu är till hundra procent min! Inflytt om tio dagar i så fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0