Det blir alltid värre framåt natten

Lördagen den artonde juli 2009

17:20
Fattar inte hur snabbt dagarna kan gå på jobbet ibland, det är helt sjukt! Känns som jag inte gjort nånting, men ändå inte hunnit med något heller. Skönt!

Råkade köpa skor idag. Två par till och med. Likadana fast olika fäger. Skitsnygga gladiators, ett par beigebruna och ett par vita. Me like! Vi låtsas att det är födelsedagspresent, hehe. Skopunkten 298 :-, me like!

Torgetfest idag! Förfest i Markbacken, sen Frimis! Vet dock inte om jag hinner förfesta, är inne i stan åtta. Det beror ju på när vi ska vara på Frimis. I don't know. Jag gissar på att jag ändå inte behöver dricka särskilt mycket för att bli full. Jobbat två veckor i sträck, och så har det varit varmt, och jag har druckit dåligt. Fast det är ju bra, blir ju billigt så, haha. Jaja, kanske borde göra mig iordning. Och ringa någon så jag vet vart jag ska, eftersom Lina inte finns på Eniro!


18:29
Här sitter jag och förfestar för mig själv. Det bara blev så. På't bara! Verkar som jag hinner förfesta i stan i alla fall, kom på att det ju är många som jobbar till sex, och inte hinner till sju, så borde inte bara vara jag. :P Men men. Känner mig på topp i alla fall, mycket nöjd med hur jag ser ut och så (typ det viktigaste för att få en bra utekväll). Jaja. Nu vill jag bara iväg och träffa tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0