Det är dans på bryggan

Onsdagen den första juli 2009

09:25
När jag vaknade idag fann jag en lapp bredvid sängen där det stod "Jag älskar dig! <3" från Tommy. Sööööt! <3

Tampats lite med internet nu på morgonkvisten. Det ville inte vara med och leka. Det är lite småpanik när internet försvinner, för det blir så grymt tråkigt att vara hemma själv om inte ens internet kan underhålla en. Men nu är det löst!

Idag ska jag och Anna åka och bada. Vet inte vart, det bestämmer vi väl sen. Men jag vill till något mysigt ställe!


17:53
Oj, vilken heldag det blev!
   Vi drog oss ut till Ässundet, typ i Glanshammar. Det var riktigt mysigt där, och lugnt och skönt. Vattnet var asvarmt, men så var det ju också långgrundt. Vi såg en vattensnok, både när den simmade i land och när den simmade tillbaka ut i vattnet. det var inte så mysigt, men rädd blev jag inte.
   Sen kom vi på att vi skulle till våra respektive farmödrar och vattna blommorna. Så först tog vi Annas farmor i Rynninge. Sen blev det Marieberg. Vi lunchade på Donken. Träffade Simon, Camilla och Mahja! Blev även lite shopping (tyvärr, jag borde spara pengarna, men..). Det blev ett par stora hårspännen med leopardmönster plus blomring på Ur&Penn, jeansjacka på WearIt (äntligen!) samt jeansshorts på Cubus. Sen blev det min farmors tur. Eller ja, vi vattnade inte blommorna, men jag ska göra det från och med fredag, så vi hade lite genomgång av vad som behövdes vattnas och så. Yesyes.
   Sen skjutsade jag hem Anna till stan, och sen drog jag vidare till Haga där jag äntligen klippte min långa lugg. Skönt!

Nu är jag äntligen hemma, och jag är snortrött. Blir nog en tidig kväll.
   Ska nog ta och läsa lite VeckoRevyn och käka glass. Mums!


18:57
Anna och jag har kommit på den briljanta idén att dra till Njuta och chilla imorgon. Vi försöker dra med oss lite folk, kom vetja! Det blir säkert mysigt. I värsta fall får vi sitta där själva, haha.

Håller på att laga lite mat. Det blir klyftpotatis, det har jag längtat efter! Sen ska jag ut och springa. Fast när det har blivit lite svalare. Vid nio kanske. Eller nåt sånt.


21:54
Jag har sån jäkla dålig kondis, alltså! Klarade bara ett ynka varv i spåret, och då är det ändå förkortat. Kanske sprang 1,5 km. Det är ingenting! Visserligen var det varmt, och jag har druckit dåligt idag, men ändå. Fast jag hade säkert klarat längre om jag bara gett mig den på det. Fast jag ska ta det lugnt nu i början, måste bygga upp det sakta men säkert.

Nu blir det film, En shopaholics bekännelser!




              Blomring, Ur&Penn, 20 :-


       Jättehårspännen, Ur&Penn, 10 :-


          Jeansshorts, Cubus, 199 :-


              Jeansjacka, WearIt, 199 :-


                                               Anna i Ässundet


Jag innan bion igår;
- Shorts, Gina Tricot
- Skjorttunika, Gina Tricot
- Solglasögon, H&M
- Väska, H&M
- Halsband, butik i Kroatien
- Skärp, Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0