Vet du vad?

8/1-09 Torsdag

18:15
Var verkligen grymt skönt med pilates igår, men idag har jag träningsvärk- AJ!

Hade en sjukt seg s-blockslektion idag, hatar litteratur. I alla fall i tre och en halv timma. Fy, jag kommer väl få läsa en massa litteratur på universitetet sen..

Efter skolan drog jag och Anna en fika på Gröna Grodan. Det var nice. Vi ses så sällan numera. Men det blir väl så när man går långa dagar i skolan och hon inte bor på landet längre.

Idag behöver jag fixa lite grejer till PA:t imorgon. Jag har lyckats tapa bort mina extremt viktiga papper, så det är ju inte så bra. Förhoppningsvis ligger de här hemma någonstans, annars blir jag väääldigt ledsen i ögat.

Weight off my chest: behöver inte notera min låt! Guuuuuuud, vad skönt! Har ju faktiskt en kompskiss så gott som klar, det gillar vi.


20:00
Åh, vilken seg kväll! Finns inget att göra. Inget att se på tv. Jag kommer ruttna bort framför SATC, vilket i och för sig inte är så dumt, och så får jag väl sova tidigt. Toppenkväll.. Fast det är väl skönt, det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0