Titta in, och ta ton

9/1-09 Fredag

08:36
Gud, så skönt med kortvecka!

Sitter i skolan och väntar på att kören ska börja. Är inte ett dugg peppad. Visserligen älskar jag att sjunga i kör, men kör B har varit så sjukt tråkig i år. Bara massa afro- och folkmusik. Ganska uttjatat nu. Men snart börjar vi väl med vårkonserten i alla fall, wohoo!

Ska börja med PA:t idag igen. Jag är rätt taggad. Hittade, som tur var, mina papper igår, så nu är jag rätt förberedd i alla fall. Åtminstone till stora gruppen. Har dessutom fixat lite nya låtar till lilla gruppen.
   Har Josefine sen också. Vi ska fortsätta med Don't wanna miss a thing, men sen ska vi nog börja med The Scientist också. Det blir nog kul. Synd att det bara blir terminen ut, eftersom jag förmodligen flyttar sen.

Ska leka med baby idag, love love. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0