The blood is rushing through my vains

12/1-09 Måndag

12:43
Mår lite bättre idag. Fast det kan ju bero på att jag sov tolv timmar och dessutom fortfarande har en verkande alvedon i kroppen. Men det känns mycket bättre, just nu i alla fall.
   Dock är det sjukt tråkigt att vara hemma och vara sjuk. Jag är liksom för rastlös för sånt här. Borde försöka göra försäljning och serviceuppgiften, den ska vara inlämnad imorgon. Får se om den går att göra ur minnet..

Snart ska jag lägga mig i badet, svettades ut så mycket feber att jag är riktigt äcklig. Men först ska jag lägga mig och kolla på Ellen Degeneres show, I love!


14:46
Mår fortfarande relativt bra, och det ska jag ju inte klaga på.

När jag är hemma såhär förvandlas jag snabbt till en liten hemmafru. Jag plockar undan disk, tänder massa lampor när det blir mörkt, och sätter igång en diskmaskin. Vad duktig jag är. Funderar på att ta på mig lite kläder (sitter nu i endast morgonrock), och gå till sopstaionen. Mest för att få lite frisk luft. Bäst att passa på medan man orkar, liksom.


17:14
Fortfarande inte känt någon direkt feberrush, men man kan ju aldrig veta säkert. Skulle gissa på att det inte blir någon skola imorgon heller, för säkerhets skull.


19:51
Jag sa ju att man inte ska hoppas på för mycket; febern är på ingång igen. Är feberfrossig, huu.

Om åtta minuter blir det Guldbaggegalan på ettan, wei!


22:02
Av någon anledning har jag, min bror och min mor trängt ihop oss i Marcus trånga "våningssäng" och kollat på Guldbaggegalan. Jag säger bara en sak: AJ, min nacke! Hade jag inte nackspärr förut så har jag det definitivt nu.
   Kändes sådär att jag lyckats missa alla tre storslamsfilmerna (Maria Larssons eviga ögonblick, Låt den rätte komma in, och De ofrivilliga), trots att jag sett sjukt mycket på bio under året. Jaja. Låt den rätte komma in ska jag i alla fall se, någon gång. Och är lite småsugen på de andra två också, faktiskt.

Well, nu blir det Sex and the City, my saviour! Vad tusan ska jag se när boxen är slut? Gosh.

Btw, älskade inslaget med Patrik 1,5 (cm), med Johan Glans och Björn Gustafsson, jag höll på att dö av skratt! Det var förresten ett genidrag att låta Johan hosta galan. Grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0