Know she's really there

5/1-09 Måndag

12:21
Ny vecka- nya tag, som det heter. Yes.

Sovit ut ordentligt idag, så himla skönt. Det är strålande väder ute, så jag ska ta mig en långpromenad med mamma sen. Hade egentligen tänkt åka pulka med Linn och Petter, men det gick visst inte.

Sista riktigt lediga dagen inför skolstarten, bläes. Fast det känns som jag haft ett väldigt långt lov.


14:06
Mamma och jag har varit ute och gått. Det var riktigt skönt faktiskt. Jag gillar när det är såhär kallt, det blir liksom så friskt ute, som uppe i fjällen.
   Jag känner mig lite extra hurtig idag, så nu tänker jag åka in till Haga och simma. (:


16:31
Simmade bara en kvart, det var så mycket folk. Men en kvart är ju bättre än ingen kvart i alla fall, så det så! Passade på att boka tider för träning i veckan. Nu ska inte mamma ha gympa på onsdagar, så då kan vi köra pilates istället, wei. (: 


18:55
Mamma och pappa är på trettondagsaftonsfest, så Marcus och jag är ensamma hemma. Därför blir det nu film och hämtpizza. Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0