Keep bleeding love

26/1-09 Måndag

10:48
Dålig start på veckan! Ringde vårdcentralen imorse, och fick telefontid vid ett. Men när jag kom till stan lade mitt batteri av, och då blir det ju rätt svårt för dem att ringa. Så jag fick helt sonika åka hem så jag kunde ladda batteriet. Men nu känns det som att hela dagen är förstörd, så jag stannar hemma resten av dagen. Och så mår jag pissigt igen, bläää. Hoppas jag får penicillin imorgon. Fast jag åker till Tommy sen i alla fall, något kul måste man ju få ha här i världen.
Nu blir det lite gotti och SOLO!


12:58
Lite nytta ska man väl ändå göra om man skolkar från skolan. Har därför både skrivit lite i loggboken för PA:t, och skrivit klart halva BaMu-rapporten. Duktig tjej! Nu väntar jag bara att vårdcentralen ska ringa, sen blir det mat.


13:43
Nu har jag pratat med vårcentralen, och fått en tid imorgon bitti klockan 08:45. Passar inte sådär jättebra med bussar, men jag har tvingat med mig Tommy. Han skulle ändå åka bussen en timma senare än jag, så han kan lika gärna åka med mig och hålla mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0