It's a rich man's world

4/1-09 Söndag

10:33
Är det bara jag, eller är det inte lite konstigt att det inte finns schema för skolan än? Visserligen börjar inte nya terminen förrän om en vecka, men ändå. Lite framförhållning, tack.

Nu ska jag snart iväg och jobba. Tredje dagen i rad nu, och kanske ska jobba måndag och tisdag också. Fast då är det som tur är bara öppet till sex, då är dte helt okej att jobba. Det är verkligen skillnad att jobba till åtta, det är mycket värre.
   Jag som inte fick så många tider i jul, nu har jag ju jobbat massor ändå. Till och med mer än jag hade tänkt, tror jag. Fast det är bra, jag vill ha pengar! Och de kommer behövas till flytten i höst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0