In my own time I'll take a chance

22/1-09

12:24
Seg förmiddag med s-block! Det är sjukt att ha lektion på tre och en halv timma. OMG! Men jag och Lina hade i alla fall nyhetsrapportering. Det gick jättebra, skönt. Skönt att ha det gjort också, för jag hade det inte varken i våras eller höstas..

Har varit hos Leif och tagit bort RI-valet, äntligen! Men krångligt ska det va..

Har ingen sång idag, för Caroline är hemma, så jag har håltimma. Eller det kanske man inte ska säga, för jag ska till Knuffen klockan två, så det blir ingen ensemble. Men har i alla fall inget att göra tills dess så. Försökte få lite folk att hänga på och luncha på stan, men fick nobben av alla. Det är något med torsdagar som gör att ingen vill vara med mig. Eller så kan det ju vara så också att jag var väldigt sent ute, typ en timma innan lunchen, haha.

Leka med bebis idag, wei! Mysgosen.

Fått paket från Ellos idag, ny jacka och bikini! Ska bli intressant. Älskar att få paket, haha.

Imorgon är det sista projektarbetet, shit! Stora gruppen ska ha uppvisning, undrar hur det går. Förmdoligen kommer det dra över lite på tiden, men den andra gruppen får väl vänta lite.

Ska även klippa håret imorgon, finally! Ska bli så skönt att kapa luggen, får sätta upp den med hårspännen nu för att den är så lång.

Och så blir det till att fira Jennifer. Ska bli riktigt kul! Åker dit direkt från Hallsberg, får väl vara festklädd hela dagen. Är dock inte så sugen på att gå ut på krogen, mestadels för att jag inte har råd. Men jag får väl vara nykter, förhoppningsvis blir det kul sällskap i alla fall.


16:38
Haft mitt livs första gynundersökning idag. Det var läskigt, men gick betydligt smidigare än jag trott. Kändes ju inte ens. Och inget fel var det heller, så jag firade med en ny SOLO och en liten godispåse.

Jag är verkligen duktig som håller mitt shoppingstopp. Men det är inte lätt ska jag säga. Massa sista-minuten-rea och snygga vårkläder. Goddamn! Men det är tur att det är slut på det nästa fredag, yehay!

Marcus bakar muffins. Det blir nog en bagare av honom trots allt. Vi har sagt att vi ska öppna ett café tillsammans, och jag är fan ärlig, det vore askul. Men det får vi ju se, haha.

När jag kom hem idag hade Marcus lämnat en lapp på trappen där det stod; "Väldikt hal trapp", observera stavfelet. Men det var bra att lappen låg där för det var verkligen sjukt halt! Bild kommer sen.

Nu ska jag gå och möta Tommy, och hämta ut mitt paket!


17:59
Är inte nöjd varken med jackan eller bikinin. Tror faktiskt att jag ska skicka tillbaks alltihop.
Här är dock lappen Marcus skrev:

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Vår trappa var också SVINHAL! Men vi har ju typ samma trappa, våra familjer.

2009-01-22 @ 18:08:55
URL: http://sarispop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0