I'm a new soul

21/1-09 Onsdag

13:00
Det har varit en bra dag, än så länge. Hade sista dagisbesöket idag. Vi fick en Aladdinask som tack. Kommer vara tomt uatn de små liven, men kommer samtidigt vara skönt att slippa gå till Oxhagen varje onsdag. Nästa vecka ska de komma till oss, det blir det sista någonsin.

Vi körde lite på min låt på ensemblen, fast det var bara jag, Malin och Andrés där, så det var ju lite synd. Men det gick nog rätt bra tror jag, det blir nog fint när alla instrument kommer på plats. Jag är i alla fall nöjd med låten, ska bli kul att spela in den sen.

Hann springa iväg och fixa present till Jennifer innan jag åkte hem. Skulle ha varit med henne idag, men hon var visst sjuk, så det får bli på fredag istället.

Håller på att laga mat, klyftpotatis och kycklingfilé. Ska strax börja med kycklingen.

Ikväll blir det pilates med mamma, yay!


15:54
Tog mig en liten tupplur efter lunchen, så himla skönt! Somnade till MTV. Nu ska jag ta mig ett litet mellanmål innan jag drar iväg.


21:04
Puss på pilates, det borde vara flera dagar i veckan!

Självklart har jag kollat på Top Model idag. Jag vill också modella! Man ser ju så cool ut..

Imorgon ska jag och Lina ha nyhetsredovisning på s-blocket. Kom på det i eftermiddags när jag kom hem, och insåg då också att jag glömt att skriva ut mina artiklar. Hoppas att vi kan skjuta på det till efter första rasten eller något, hinner ju inte skriva ut dem innan lektionen börjar. Jaja, det styrs. Några artiklar har jag på mejlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0