En ny början

1/1-09 Torsdag

13:04
Jajemän, nu är det ett nytt år. Hoppas det blir ännu bättre än det förra.

Vi hade sjukt kul igår, trots att jag lyckades fixa vattenläcka i min vägg innan jag åkte. Och trots att vi tog fel bussar hela tiden.
   Började med middag hemma hos Hannes. Carin lagade någon slags örtagårdskyckling, supersmarrigt! Carins kompis Anna, och hennes pojkvän Henrik var också med.
   Sedan spelade vi Rappakalja, hur kul som helst. Vilken fantasi vissa har..
   Vid halv tolv åkte vi upp på stan och kollade på fyrverkerierna. Vid den tiden hade både Tommy och Hannes blivit rätt ordentligt dragna, själv hade jag nyktrat till. Så var det typ en timma kvar tills vår buss skulle gå, och då sa vi adjö till vårt sällskap och tog oss en runda på stan. Kallt som tusan var det, men sedan gick bussresan hem rätt bra, trodde det skulle vara mer folk.

Idag är vi lite bakis, eller ganska rejält bakis för vissa, och vi ska bara ta det lugnt. Vi planerar att åka till Nora, men vi får väl se hur mycket Tompan klarar av, han är rätt risig, så att säga..


21:56
Vi har verkligen sovit hela dagen, helt sjukt. Fattar inte att jag kan vara så trött. Men det har varit mysigt.

Sammanfattning av årets första dag;
- Sömn (sovit i flera omgångar)
- Skräckfilm (kollat på The Grudge, och ska snart kolla på The Eye)
- Fasta (åt ingenting förrän klockan nio på kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0