Dålig stil

11/1-09

20:16
Inatt drömde jag att jag var sjuk, och när jag vaknade så visade det sig att det var sant på riktigt. Jag ringde och sjukanmälde mig, men på något sätt blev jag övertalad att komma ändå, bara för att Erica redan var sjuk. Jaha, så nu måste man vara först på plats för att få vara sjuk? Sick.. Gick rätt bra ändå, mådde rätt okej närjag var hög på alvedon, men när den slutade verka blev jag riktigt dålig. Vid fyra sa jag att det inte funkade längre, och då fick jag gå hem. När jag kom hem tog jag febern, och den visade sjuka 39,5. Det är som att en normal människa skulle ha mer än 40 graders feber, ni kan ju gissa att jag var dålig. Sov som en stock i en timma.
   Jag har inte riktigt tid att vara sjuk nu, jag hade ju verkligen behövt gå till skolan imorgon, eftersom vi har upprop till IV-valet och första religionslektionen. Fuckfuckfuck. Jaja, jag antar att det får gå ändå. Nu måste jag faktiskt lyssna på min kropp. Liten tröst att jag köpte en jättefin kotfa för hundra spänn på GinaTricot. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0