'Cause I'm on my way

3/1-09 Lördag

21:03
Igår morse vaknade jag av att jobbet ringde och ville få dit mig. Eftersom jag är en väldigt snäll människa, som tänker på de lidande på jobbet, så ställde jag upp. Det var massor med folk och jag var väldigt yr hela dagen, don't know why. Men pengar är alltid pengar.

När jag kom hem var det middag med familjen Karlsson. De hade med sig urgulliga hunden Julia, hon är så himla mysig! Hon avslutade kvällen med att gå och lägga sig i mammas och pappas säng.

Jobbat idag igen. Inte min helg egentligen, men eftersom jag fått så få tider i jul så fick jag erbjudande att jobba nu i helgen, och jag vill ju, som sagt, ha pengar. Var väldigt lugnt idag, fast inte långtråkigt ändå.

Innan jobbet gick jag en runda på Marieberg pch shoppade på rean. Nu är det ju ännu mer rea, och som jag fyndade! Mer detaljer längre ner. (;

Nu är jag i Nora. Hade tänkt att Tommy skulle komma till mig, men han orkade inte. Så jag fick åka hit istället, så jag kommer vara snygg som tusan imorgon. Not. Har inte med mig några grejer alls, så jag kommer vara äcklig på jobbet, fast det gör inget, eftersom man ändå är så jäkla äcklig där. Men ändå.
   Vi har kollat på AFV, och nu ska vi snart se på Barnhemmet.

Dagens shoppingfynd:
- Mörkcerise tubklänning, Wear it, 70 kr (har kollat på den hela hösten, nu var den äntligen på rea. Inte för att den var dyr innan heller, men ändå, haha)
- 2 st t-shirts med tryck, Gina Tricot, 49 kr styck (måste ha till mina chinos!)
- Hjärtformade guldörhängen, H&M, 19:50 kr (nu gillar jag stora hängande örhängen igen..)
- Hårnålar med dekorationer, H&M, 29,50 kr (med en kort frisyr behövs såna ibland)
- Concealer, Konsum (!), 70 kr (trodde visserligen den kostade 35, men ändå, behövde en ny, och å har jag inget smink med mig tills imorgon, haha)

P.S. Tommy tvingar mig att skriva att jag tycker att han är söt. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0