Your presence still lingers here

Sötast i världen?15/2-09 Söndag

14:42
När jag vaknade vid elvatiden var det jätteljust i rummet = pangväder ute! Så jag fick snabbt skicka iväg Tommy till bussen, och sen åkte familjen upp till Ånnaboda. Blev inte mycket till pulkaåkning, men väl en liten promenad. Vi träffade Baastads där uppe, så vi tog sällskap med dem. Mysmys.

Var hos Tommys farmor igårkväll. Alltid trevligt. God mat och sånt, som alltid.
   Sen blev det bio, Bolt. Jag var fruktansvärt trött, som alltid på kvällarna de senaste veckorna, så jag missade typ halva filmen för att jag somnade.. Men kändes inte som att det var en jättebra film ändå, jag fastnade inte för den.
    Jäktade som tusan till bussen. Bion slutade tjugo i elva, och bussen skulle gå kvart i, så lite tidspress där. Men vi hann. Gött.

Känns inte som att det är sportlov, men det är himla skönt ändå. Jag bröjar ångra att jag sa att jag ville jobba på lovet, orkar inte. Att jag är så trött på kvällarna fastän jag sover drygt 10-11 timmar per natt borde vara ett tecken på att jag ska vila. Men har åtminstone bara sagt att jag ville ha två dagar, så. Vi får väl se hur det blir, får inte tag chefen. Får försöka igen snart.

Har läst mer än halva min bok till s-blocket, Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Sjukt bra är den, kan verkligen rekommendera! Den kommer ju snart ut på bio också, har som mål att vara klar med boken innan filmen kommer..


17:04
Hade tänkt sova middag i soffan, men jag var för hungrig. Eller så var det för att jag fastnade för debatten om Knutbymorden, och senare Vem vet mest?. Nu är jag i alla fall fortfarande trött och hungrig, men det blir snrt mat; kyckligg och klyftpotatis/ris. Mums!

Klockan tolv ska jag upp och jobba imorgon. Fint att tjäna lite extraslantar, men har ändå ingen lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0