You'd still have all of me

10/2-09 Tisdag

08:17
Gick och lade mig sådär äckligt tidigt igår igen. Somnade innan åtta, och sov till sju. Skönt som aset! Tillbringar denna sovmorgon med att skriva PA-rapport, det är visst på morgnarna det görs bäst. Sen blir det sång halv elva, och religionsprov därefter. Och så tisdagssimmet, och sen Nora. Det blir nog en rätt bra dag, tror jag. Om inte får jag muntra upp mig med att jag fått min drömlåt till vårkonserten, yay!


20:27
Bidde ingen sång, Caroline hade dubbelbokat. Får bli imorgon istället. Blev ingen simning heller, jag kände inte för det idag, och så hittade jag inte låset heller. Får ta det på fredag.
   Gick inte alls särskilt bra på provet, fast det borde bli godkänt i alla fall. Och det är väl huvudsaken..

Är i Nora nu. Vi har kollat på Raw med bland andra Magnus Betnér och Johan Glans. Jag vill också gå på Raw! Somnade sisådär vid sextiden och vaknade en timma senare. Det var skönt.

Känns rätt bra inför rapporten. Har i stort sett bara källförteckningen kvar, och så en överblick av allt. Men på god väg!

Nu är det Top Model, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0