Where you gonna sleep tonight?

22/2-09 Söndag

10:27
Det var då själva tusan vad det ska snöa då.. Blir det aldrig vår?

Sitter här och väntar på att få åka till jobbet. Jag vet, det är sick.. Men jag har tråkigt. Fast jag ska faktiskt passa på att städa lite, det har inte hunnits med på ett tag nu. Jappjapp.

Lyckades ta sönder duschslangen förut, bra jobbat!

Ikväll kommer baby hit och myser, det ser jag fram emot. Gullet! <3

Imorgon är det ju skola igen, ja. Lite religion och lite s-block och sånt. Och så ska jag försöka hinna upp på H&M och handla för min bonuscheck och allt sånt. Jahaarå. Ska ju by the way handla idag med, svarta jeansleggings, mums! Men jag kommer fortfarande inte på vad affären heter.. Är det Vila kanske? Nej, jag vet inte. Whatever.


11:09
Det är ju sjukt hur svettig man kan bli av att städa lite grann. Huga! Jag är varm som en termos.

Vad glad jag blev när jag hittade en obetald räkning nere hos mig. Någon hjälpsam rackare hade visst lagt den där utan att berätta det för mig, snällt va? Som tur är ska den inte betalas förrän den tjugosjunde, men ändå. Jag vill alltid betala så fort jag får dem, annars vet man inte om man har pengar..

Jag har fått ont i halsen och i huvudet. I better not get sick.. Fast det skulle inte förvåna mig. Jag sätter en hundring på att jag ligger i flunsan på vårkonserten, brukar vara så. Mhaaaw, jag skulle börja springa den här veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0