Time after time

10:12
Morgon.
Jag är otaggad på jobb, men det får gå. Jag vill ha en fin lönecheck liksom.. Fast det gör då inget om jag inte behöver jobba på onsdag..
Ska snart dra mig iväg bortåt Lannavägen. Det tar typ femhundra timmar att ta sig dit men man måste ju. Tur att man kan cykla..


21:00
Seg dag på jobbet. Fick lunch typ tre och fika fyra. Sämst. Fast det var rätt skönt när vi hade skickat hem två pers. Jag fick stänga Jacobs, det var nice som fan.

När jag åkte hem fick jag för mig att jag skulle ta med mig cykeln i bilen. Fast det gick inte så bra. Den fick liksom inte plats. Jag insåg att jag var tvungen att montera av hjulet, och sånt vet jag ju inte hur man gör, så det gick inget bra. Men den får Marcus och Tommy hämta imorgon. Om jag inte hinner hem innan Tommy kommer..

Imorgon ska i alla fall jag och Anna ge oss ut i pulkabacken i Ånnaboda. Det blir nog fartfyllt! Sämst att bussarna går så dåligt, men vi får väl stå ut i tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0