That was when I ruled the world

11/2-09 Onsdag

13:49
Detta har INTE varit en bra dag. Börjar med att jag försover mig så jag inte hinner äta frukost. Så blir sången försenad så jag hinner knappt sjunga alls, sen suger jag på ensemblen. Sen kommer inte bussen så jag får åka äckel-504:an. Hittar inte Caroline, så kan inte få tillgång till BaMu-bäckerna, så nu hinner jag typ inte göra rapporten. Så hakar jag upp mig på att jag hör mitt namn nämnas, fastän jag inte ens vet vad det gäller. Och mamma har ingen mobil, och jag får inte tag på henne på jobbet. Fucking jävla asdag. Typ.


19:31
Hemkommen från lovely pilatespass. var egentligen inte peppad, men det är alltid värt ändå.

Väntade mig mat när jag kom hem, men icke. Fick gott ställa mig och baka scones istället. Mumma!

Vet inte hur jag ska göra imorgon. Känns som jag borde fixa det sista med rapporten, har fortfarande inte fått tag i böckerna som ska vara källhänvisningar. Icke bra. Får se om jag hinner åka på KRAM, annars får jag väl komma lite sent. Eller nåt. I vilket fall ska mamma och jag åka och kolla på tyger till bal och student efteråt, och sen åka till Kumla och kolla på Camillas Mamma Mia-musikal. (:


21:19
Suttit och letat fram kulturneyheter tills imorgon. Gått ganska bra tror jag. Förvirrande att Pettssonartikeln försvann både från mitt dokument och från internet..

Kollade på finalen av Top Model (första gången jag inte missat ett enda avsnitt..!). Varför, VARFÖR måste McKey vinna? Visst, jag håller med om att hon gjort coola bilder, men hon är verkligen inte vacker, hon ser aldrig riktigt glad ut. Varför kunde inte typ Analeigh eller Sheena få vinna? Eller Marjorie, hon var cool. Hon var i och för sig inte heller vacker att se på, men hon var väldigt originell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0