Tell you the truth

28/2-09 Lördag

10:54
Godmorgon!
   Detta är typ den första mogonen som jag sovit med Tommy och han inte har sovit flera timmar längre än jag. Nu vaknade vi ungefär samtidigt, och vi har spenderat morgonen med att titta klart på Wildboyz. Mysig start på dagen!

Jag åker nog hem i eftermiddag. Känns som att det vore skönt att vara hemma imorgon, bara typ städa eller något. Jag ska dock försöka övertala familjen att det är dags att gå på bio. Vill se Män som hatar kvinnor! Visserligen vill Tommy också se den, men det finns väl inget som hindrar att jag går med honom också, hehe. Nej, men det vore väldigt kul att gå med familjen, det är så sällan vi hittar på saker tillsammans.


19:48
522:an har nog aldrig tagit så lång tid på sig som den gjorde idag. Inte nog med att det tog aslång tid att ta sig genom stan- den åkte via Bista också! Och så satt jag intryckt mellan några fjortisar, hell.. Jag var glad när jag kom hem i alla fall.
   Precis när jag kom hem skulle mamma, Mats, Micke, Marcus och Casper åka till stallet och hälsa på hästarna, och då ville såklart jag också följa med. Det var mysigt vid stallet, och Casper klappade häst för första gången. Det var lite läskigt, haha. Jag mötte en genomförkyld katt som nös hela tiden. han gjorde tassavtryck på mina byxor. Morr.
   Hann inte mer än hem förrän vi skulle iväg igen, denna gången till sjukhuset, där gammelmormor nu ligger. Hon hade fått hjärtflimmer, så hon ska få en pacemaker i veckan. Men hon var ganska pigg idag ändå. Du får inte dö! <3
   Hade inte ätit mer än frukost vid elva, så när vi åkte hemåt vid sextiden var jag vrålhungrig. Vi köpte med oss mat hem från Sallad Inn. Marcus träffade sin gamla prao-chef från Hälls, han verkar verkligen jättetrevlig. Honom skulle man ha som chef!

Kvällen blir nog kort. Lite Melodifestivalen, förmodligen somna i soffan. Jag är jättetrött.

By the way har jag tagit en massa kort den här helgen, så snart finns det upplagt på bilddagboken! Ett smakprov kommer här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0