Say yeah, you're coming

12/2-09 Torsdag

21:03
Idag har det varit en väldigt bra dag, faktiskt. En halvtimmas mindre s-block, det säger man ju inte nej till. Tror det gick bra på min och Klaras kulturbevakning.

Pallade inte att stressa till tåget, så jag och Kajsa Jarnebo tog det lurre och tog ett senare tåg till Hallsberg. Det fick för övrigt de andra också göra, fastän de sprang som tokar. Lite skadeglad var jag allt..
   Hann i alla fall i tid till KRAM (Karolinska Risbergska Allé Musik). Det var faktiskt väldigt bra, många var duktiga. Men lätt värt att Hannes och Samuel vann, fy fan vad bra ni var!
   Efteråt tog vi segerfika på Bra Smak. Billigt fika och härligt sällskap- vem säger nej?

Framåt fyratiden åkte mamma och jag till Calletex och köpte mönster och tyg till min studentklänning. Den blir krämvit och har ett liv i barockmönster (det kallar i alla fall jag det..), kommer bli jättefin, lite femtiotalig! Beställde även mönster till balklänningen, den blir relativt enkel, med rosett i ryggen.
   Käkade på jobbet, var dock rätt mätt efter fikat..

På kvällen var vi i Kumla och tittade på Camillas Mamma Mia-musikal, så himla bra! Shit, vad du har varit duktig, Camilla!

Nyss kollat på Sveriges värsta bilförare, jag skrattar lika gott varje gång. Förstår inte hur man kan vara så dålig som vissa är. Guuuud..

Har en massa att fixa imorgon, så jag får åka in lite tidigare till skolan. Fast egentligen senare: har ingen kör, så börjar 11:00 med ettornas ESO, men åker in till typ tio, kanske ännu tidigare, och fixar det sista med rapporten och sådär. Och lite till Josefins sånglektion. Jaja, det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0