Just give it time

5/2-09 Torsdag

20:44
Idag har det varit en genomgående bra dag. Trots att den började med att jag halkade och satte mig på knä när jag gick till bussen.

Äntligen fått en bra låt på sången! Ska nu köra Whitney Houston - Without you, det kommer bli guld! Bara jag får behålla rösten som den är nu så. Dock inte fått reda på något inför VK än, men vi hoppas på morgondagen!

Lyckades spela in två låtar på ensemblen idag. Andrés låt gick bra, men när vi skulle köra Can't hurry love blev det lite stressigt och vi hade inte riktigt övat och ja, det blev nog inte jättebra, men ändå.

Spenderat eftermiddagen framför tv:n, kollat på Maria Wern - Främmande fågel. Sjukt bra film! Längtar tills de nya filmerna kommer!

Nu kollar vi på Sveriges värsta bilförare, sjukt skoj!

Jag är väldigt stressad inför rapporten, borde ha jobbat på den idag, men känner att jag sitter fast. Ska ha möte idag. Men har ändå varit jättestressad idag, haft sockerdricka i kroppen. Men hoppas det löser sig imorgon.. Men hinner inte jobba med den i helgen eftersom vi har körhelg och jobb på söndag. Jaja. Jag får jobba stenhårt nästa vecka. Tur att jag i alla fall kan plugga lite religion under helgen, det ska man väl kunna klämma in på nån rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0