I had the time of my life

26/2-09 Torsdag

11:05
Detta är den längsta s-blockslektionen ever. OMG.. Inte för att den egentligen är ointressant, men det går sjuuuukt segt!

Har ingen sång idag, så har håltimma mellan 11:45 och 14:00, fyyyy farao. Det blir väl plugghåltimma antar jag. Men det är ju inte särskilt kul ändå.

I eftermiddag drar Tommy och jag oss ut mot Marieberg. Det ryktas om att Lagerhaus öppnar denna vecka, så jag hoppas att det är sant.
   När vi är klara där åker vi in till stan igen, och tar oss en liten sväng in på Creperiet. Det blir en repris från gårdagen.
   Dagen avslutas med bio, I taket lyser stjärnorna. Det kommer bli mys!


12:27
Idag har jag skrattat så mycket så jag gråtit, och det var väääldigt längesen! Det hela började med att Linn kommenterade att mina järpar såg ut som små snoppar. Sedan kom vi (Linn, Linnea, Lina, Samantha och jag) in på snoppomkretsar. Det hela slutade med att vi kom fram till att man kanske borde ha en speciell skena, typ som när man går till tandläkaren, om man ska suga av någon med riktigt stor omkrets. Det hela var så sjutk att vi låg dubbelvikta i flera minuter, och alla andra i Plogen tittade konstigt på oss. Men det bjöd vi på!

Nu ska jag vara duktig och skriva ut min konstanalys, och så ska jag även börja på bokanalysen. Yeah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0