Gloria in excelsis deo

17/2-09 Tisdag

08:30
Godmorgon alla glada!
Det hade visst utlovats fint väder idag, men det ser jag minsann inget utav.. Men det blir väl fint att åka pulka ändå. (:
Äntligen fått iordning på kameran, så nu kanske det kommer lite mer bilder i bloggen och på bilddagboken snart. (:


12:40
Var rätt segt i Ånnaboda faktiskt. Till och med så segt att vi inte pallade att vänta på bussen, så vi gick ner till Garphyttan (det tog 40 minuter) och tog 522:an hem. Det var värt.

Nu ska jag laga lite mat till mig och min efterblivne broder, och sen ska jag värma mig i badet. Sounds like a plan.


17:01
Detta kommer bli en synnerligen mysig eftermiddag/kväll. Har precis tagit ut en rykande färsk kladdkaka ur ugnen, vi har precis bränt ut Sex Drive som är en av de roligaste filmerna ever, min babe är här, och dessutom köpte Marcus en megapåse med smågodis förut. Kan det bli annat än bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0