Can't live if living is without you

6/2-09 Fredag

08:40
Drömde så sjuka grejer inatt, scary.. Fast när drömmer man normalt egentligen?

Tog tidiga bussen till skolan idag, så jag skulle hinna lämna tillbaka filmen på Maxim. Goddamn snow!

Snart kör. Idag är första dagen på körhelgen. Jag är inte peppad. Hade behövt tiden till att plugga. Det är för den delen ingen annan som är peppad heller. Inga av de jag umgås med i alla fall. Men vem vet, det kanske blir kul. Jag älskar ju att sjunga ändå, så.

17:14
Haft sjukt ont i magen idag! Var grymt jobbigt på körrepet i eftermiddags, men jag höll ut. Som tur var slutade kör B (eller Choir of the fire, som vi nu heter) klockan fyra istället för sex .

Haft projektarbetsmöte, välbehövligt. Vet dock inte om det hjälpte så mycket, men ändå.

Lunchade på Njuta med Sofie, Linnea Börjesson, Ida, Elin, Lina och Samantha. Åt en focaccia och en jättemuffins, dyrt som tusan, men lika gott!

Gick bra på repet, mycket mer röj än vad jag väntade mig. Konserten kommer bli grym imorgon, lätt.

Fått hem grejerna från Eyeslipsface idag, yay. Två lipgloss och ett coverstick, hoppas det är good shit. Även fått avi från Yves Rocher, vet dock inte vad jag beställt, alltid en överraskning, fastän det var typ en vecka sen jag beställde. Jag har inget minne..

Tur att vi slutade tidigt, blidde lite extratid till rapportskrivningen. Yeah!


19:17
Det var visst ett "massageset" jag hade beställt från YR. Som man ska ha i duschen. Det blir nog trevligt, skrubba lite och så.

Blir tacomys med familjen idag, och jag är trött, så det blir nog kväll tidigt.

Var duktig och plankade min favvolåt från körhelgen på fem minuter, May the road. Sjukt vacker låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0