Vattenspridare

3/4-09 Fredag

13:57
Imorse regnade det, men nu är solen tillbaka! Åh, jag älskar våren! Jag tror faktiskt det är den bästa årstiden. För då vet man att sommaren är på väg, och man är så tacksam att vintern är över.

Trodde att jag skulle behöva vara i skolan hela dagen idag, men slutade typ klockan ett. Skönt! Gick super på repen idag, det gillar jag! Fast Edge är så slö av någon anledning, brukar vara asmycket drag när vi övar själva. Well, well. Hjalmar Bergman kommer bli grymt! Nu är det dock påsklov, tjohoo!


18:44
Det är full rulle här hemma! Vi har ju Linn noch Petter här över helgen. Petter är sjuk, men lever runt ändå. Vi har lekt kurragömma och kollat lite på film, men höjdpunkten var när glassbilen kom. Då fick han fart, minsann!

Imorgon blir det visst någon typ av häng hemma hos Hannes, det gillar jag!






När jag gick hem från bussen idag såg jag en massa tussliagos och blåsippor- vad är vår, om inte det?

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0