Things will happen

19/4-09 Söndag

12:58
Jaha, så var det över. Det känns konstigt. Känns som man inte riktigt fattat det än. Många grät igår, och jag blev också tårögd flera gånger. Jag kommer sakna detta så otroligt mycket! Och bara det att det kanske var första och sista gången man sjöng solo på en stor scen.
   Alla har varit så sjukt duktiga, jag trodde aldrig att vi skulle kunna få ihop en sån här bra konsert. Det hade aldrig gått i ettan, men gud vad vi har utvecklats! Bara jag som har haft sån sjuk scenskräck var inte ens nervös på de riktiga föreställningarna, det var verkligen ett mål som uppnåddes.Ja, herregud. Hur ska det bli när vi tagit studenten? Alla kommer gråta sönder! Kommer sakna alla så otroligt. Eller, okej, inte alla, men speciellt alla vi brudar som har kommit att bli så tighta nu på slutet! Gosh!
 
Blev i alla fall en sjukt bra avslutning igårkväll. Alla taggde sönder på September, och sen drog vi snabbt iväg. Jag och några tjejer till hamnade hos Lina på liten förfest på cirka tjugo minuter. Hade inte med mig någon dricka, men Maria och Martin var snälla och delade med sig av både cider och vodka. Kan ju säga som så att det inte behövdes många klunkar innan det snurrade till. Sen fortsatte vi in på Satin. Vi stod på listan, men hade missuppfattat tiden, så vi fick betala fullpris ändå. Men det gjorde inget. Drack en massa cider, och vi hade så kul! Till och med de som aldrig festar annars följde med, och alla verkade ha jättekul! Tog en massa vimmelfoton, dem ska jag försöka ladda upp både på bilddagboken och Facebook senare idag.
   Åkte hem vid halv två. Hade kunnat ta bussen egentligen, men eftersom jag ändå hade fått lov att ringa precis när jag ville så gjorde jag det. Plus att jag hatar att åka buss när jag är full. Fick med mig Simon Tärnqvist i bilen också, han bor ju på väg hem. Somnade som en stock när jag kom hem, och vaknade vid halv tio. Men jag var fortfarande helt slut i kroppen, så jag låg och lyssnade på Filip och Fredrik i typ en timma och somnade sen om. Och så gick jag upp halv ett, så himla skönt! Är bara trött och seg, ingen huvudvärk och inget illamående, yay! Ska bli en promenad sen. Men ska inte bakfylleäta idag, för jag ska tydligen börja leva sunt!


19:16
Har varit grymt seg under hela dagen, men har försökt vara ute i alla fall. Blev en promenad upp till Tant Grön, och så har vi röjt lite i trädgården.
   Och så var farmor och farfar här förut. Klänningarna förstås. Det är en himla massa pill, men fint blir det.
   Snart ska vi äta kvällsmat; grillat och hasselbackspotatis!

Jag ska försöka komma igång med träningen igen. Har ju försökt förut också, att börja springa och så, men då har jag alltid blivit sjuk direkt efter, så jag har fått ha uppehåll. Men nu ska jag alltså göra ett nytt försök. Nu kan man ju faktiskt börja springa i spåret igen, och det är sååå mycket skönare än att springa asfalt. Så det ska jag försöka göra i veckan. Och så har jag bestämt att jag ska ha med mig mina joggingdojjor till skolan så att jag kan powerwalka på håltimmarna. Visst är det smart?


21:11
Fy, nu är jag verkligen trött. Hade tänkt kolla på Och så kom Polly, men känner att det inte riktigt är läge. Det blir till att somna framför Sex and the City istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0