Själen blå och hjärtat svart

5/4-09 Söndag

19:42
Igårkväll var det spelkväll hemma hos Hannes och Carin. Stefan och Toma var också med, vi är liksom ett gäng, haha. Ett riktigt pargäng.
   Roligt var det i alla fall. Började med poker, och sen blev det När och fjärran. Spelade flaggspel också, men alla var så dåliga så vi gav upp.
   Blev hemgång vid halv ett, mycket trevlig kväll!

Idag har jag jobbat. Har gått rätt bra ändå. Rätt mycket folk. Men det är ävl inte så konstigt, eftersom det inte var fint väder idag.
   Innan jobbet åkte jag och Tommy till NetOnNet. Trodde det skulle vara billigare än det var faktiskt. Men men.

Har fixat lite med studentklänningen idag. Den kommer bli så fin! Ska fortsätta på tisdag. Eller, ja, det är väl mest farmor som fixar, jag försöker bara undvika att bli stucken av nålarna. Men klänningen kommer bli gorgeous!

Är ledig imorgon, så hoppas på fint väder. Då blir det långpromenad!
   På tisag blir det jobb igen, men förmodligen ledig på onsdag.
   Sen bär det av till Lidköping på torsdag! Ska bli riktigt mysigt att åka ut med husvagnen, trots att jag egentligen hatar husvagnen. Men bara det är fint väder kan jag nog stå ut två nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0