Shut up, and drive!

12/4-09 Söndag

09:42
Lidköping var riktigt nice faktiskt! Vädret var fab, alla var glada.
   Var inne i centrum och kollade runt lite. Slutade med att jag köpte ett brunt flätat skärp (Lindex) och en randig t-shirt (Åhléns), som jag dock lämnade tillbaka för att den inte satt som jag ville.
   Var marknad på campingen. Fanns inte så mycket egentligen, men köpte ändå ett par "lacktights".
   Campingen hade en jättefin minigolfbana, så vi spelade såklart i solskenet. Och åt glass. Fanns världens godaste Ben&Jerry's-glass, i en kaka. Mums!
  Ja, ska väl inte säga att vi gjorde så mycket egentligen, men det var väldigt trevligt och avkopplande. Marcus och jag åkte hem med bussen igår, och så hämtade Tommy oss i stan.

Igårkväll blev det påskbord hos Hannes. Trevligt som alltid! Åkte förbi jobbet en sväng innan, det var dött som tusan. Gissar på samma idag, så jag hoppas på att få gå hem tidigt.

See ya!


21:17
Idag var jag väldigt sur på jobbet, vet inte riktigt varför. Men inget går smooth när man inte riktigt vet vart man ska vara och sådär. Och så verkade det inte som att jag skulle gå gå hem tidigt, som jag hoppats på. Men jag fick båda mina raster, plus att jag fick gå hem vid fem, yay!

Nu är vi tillbaka i Nora. Innan vi åkte hit drog vi en vända till Sallad Inn för lite kvällsmat.
   Nu kollar vi på film på trean, mys!
   Kollade på Wipeout förut, skrattade som fan åt Loulou! Inte på ett elakt sätt, det var bara väldigt skoj, och hon var så söt när hon skrattade åt att hon inte kunde ta sig upp.

Jaja, nu blir det popcorn!


22:45
Precis kollat klart på Mine, Yours and Ours. En riktigt mysig film om två stora familjer som ska lära sig leva tillsammans, i samma andra som Fullt hus. Älskar såna filmer, med en massa ungar och djur, haha. Mys!

Bara för att jag är ledig imorgon så ska det självklart bli sämre väder. SÅKLART! Men jag har redan bestämt att Tommy och jag ska ta oss en runda runt Nora. Behöver få bort fettet, you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0