Seems I'm lost in my reflection

8/4-09 Onsdag

09:17
Jahapp, så försvann det fina vädret. Gör i och för sig inte så mycket, hadeinte planerat att vara ute idag, men ändå. Det är ju så fint med sol. Bara den kommer tillbaka imorgon!

Ledig idag, blir mest en massa fix inför påsk. Åker ju till Lidköping imorgon, så måste packa grejer till husvagnen och sånt. Blir en sån där företagsam dag, men det är ju skönt. Sitter ju ändå bara och glor annars.

Nu blir det bad!

To do's:
- Tvätta (måste ha rena kläder till jobbet på söndag)
- Städa badrummen (låter värre än vad det är)
- Hämta cykeln vid E18 (dagens promenad!)
- Handla mat och påskgodis med mamma (Sötvaruhuset, here I come!)
- Baka chokladbollar (om jag orkar och hinner)
- Core (ifall vi inte åker förrän i morgon bitti)
- Packa (jämt så svårt..)


11:14
Nu har jag bakat chokladbollar, det är så himla gott! Det är nog det bästa hembakta fikabrödet. My speciality.
Tänkte traska iväg och hämta min cykel nu, så den inte blir stulen under påskhelgen. Och hämta posten.


11:56

Lovar du att vara ärlig? Kan jag väl
Du heter: Malin Elisabeth Svensson
Smeknamn: Svensson
Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika
Beroende av: Socker
Vad tror folk om dig? Massa saker
Stämmer det? Ibland
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte
Vad säger du för att imponera på någon? Haha, jag vet inte
Hur imponerar man på dig? Man är intelligent, rolig, ser alla
Brukar du skratta för dig själv? Ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej! Jag ska jobba hos Jenny ikväll till 21 kommer och hämtar dig kvart över."
Var bor du? Vintrosa
Trivs du där? Jodå
Äger du några converse? Nej, har aldrig orkat lägga pengar på Converse. Men har haft ett par ursnygga turkosa, men de gick tyvärr sönder :(
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? Sällan
Vad har du för mobiloperatör? Tele2
Är du allergisk mot något? Pälsdjur och hö
Hur svarar du i mobilen? Malin
Vem ringde du senast? Tommy
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Minns inte
Antal timmar sömn inatt: 11 typ
Sov du ensam? Ja
När mår du bra? När solen skiner
När blev du fotad senast? Ingen aning
Hur känner du dig nu? Likgiltig
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och vitt
Vad tycker du om fötter? Njadu..
Vad saknar du? Gamla kompisar
Hade du en bra kväll igår? Mjo
Favoritdryck på morgonen? Vatten eller O'boy
Rakar du benen? Jadå
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 22:00
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott? Nej, men försöker jogga, promenera och köra core och pilates
Vill du hellre ha mail än brev? Alltid kul att få riktiga brev, men det tar ju dock längre tid än mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Har du spytt offentligt? Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Snacka med andra killar
Är du nöjd med ditt liv? Ska inte klaga
Är du bortskämd? Tycker jag inte
Vad gör du i morgon? Campar I Lidköping
Vad är det värsta du vet? Att må dåligt
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, men i snitt ett par hundringar antar jag
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tyra Banks
Vad längtar du till? Riktigt fina vårdagar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Jag vet inte
En speciell dag du minns? 15 september 2008, förlovning (:
Hur gammal är du? 19, blir 20 i juli!
Tycker du om någon just nu? Bebis <3
Du samlar på? Inget särskilt
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jag gillar inte att ringa. Men sms:ar Tommy <3
Gillar du golf? Nej, det är boooriiiing
Vilken tid gick du upp idag? Typ 09:00
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Jadå
När grät du senast? Jag vet inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och shoppa
Bär du glasögon eller linser? Linser oftast
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, jag har inga märkeskläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 09:00 - 10:00
Har du piercing? Öronen och naveln
Vill du gifta dig? Ja, annars hade jag ju inte förlovat mig
Vill du ha barn? Ja, flera stycken
Solar du ofta? Nepp, det blir för varmt
Är du bra på att laga mat? Nja
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Inte alls, men det har blivit bättre sen jag började med core och pilates
Är du musikalisk? Grym på att lägga stämmor i alla fall
Vad dricker du helst när du är törstig? Riktig Coca Cola, helst i glasflaska
Vilken är din favoritglass? Smack
Tror du på ett liv efter döden? Jag tror man föds på nytt
Tycker du om sushi? Har aldrig provat, men tror inte att det är något för mig
Vad äter du helst när du ser på film? Chips, popcorn eller godis
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon, är extremt kvällstrött
Vilken ögonfärg har du? Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Många gånger
Röker du? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? För sällan. Förhoppningsvis en gång i veckan i alla fall
Senaste låt du hörde? Vet inte, men den senaste jag själv spelade var Lisa Nilsson - Vem


13:17
Fick avbryta mig mitt i maten och hoppa in i duschen eftersom mamma skulle sluta tidigare. Så om tio munter ska jag åka iväg till stan och handla mat och godis. Yay!


16:02
Rackarns väder ute alltså. Fast mysigt med regn på ett sätt, det känns lite somrigt sådär. Kunde ju ha snöat, och det hade då varit värre.

Köpt varsitt stort påskägg till mig och MarcusWillys., De ska fyllas upp med godiset från Sötvaruhuset, mums!

Ser verkligen fram emot att komma iväg lite. Var väldigt länge sedan.
   Vi åker redan ikväll, men vi har inte camping förrän imorgon så vi får stå utefter vägen nånstans. Det är semester, det!
   Imorgon drar vi oss in till Lidköping city och checkar in utbudet. Ett litet café besök har också bokats in. Mamma och jag ska kolla på grejer till student och bal och sånt, mys!
   På fredag ska det visst vara en liten påskmarknad på campingen, det blir mysigt. Det ska vara fint väder då också, så det blir säkert bra.
   Så tar jag och Marcus bussen hem på lördag, och då blir det påskbord hos Hannes på kvällen. (:

Nu måste jag sätta lite fart; har inte städat toaletterna och packat än..


17:44
Nu är jag färdigpackad. Skönt! Inte för att det var säskilt mycket att packa för två dagar, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0