Love is worth forgiving for

25/4-09 Lördag

10:40
Gårdagskvällen var riktigt härlig. Vi åt tacos ute på altanen och satt så i två timmar. Sen satte sig mamma och jag nere i soffan och tittade på gamla bilder, fanns massor på mig när jag var runt ett. Mys!

Nu har familjen åkt iväg till gammelmormor. Det är marknad i Pålsboda, men eftersom jag jobbar så kan jag inte följa med. Trist.


11:30
Sitter och väntar på att få åka iväg till jobbet. Man orkar liksom inte ta sig för någonting innan dess. Brukar åka dit en stund i förväg, kolla i butiker och så, men har nada pengar. Fast det kostar i och för sig inte att kolla. Men det känns sorgligt.
   Har i alla fall suttit och övat på sångläxan. Älskar låten! In his eyes från musikalen Jekyll and mr. Hyde. Sjukt fin!


17:34
Tjoho, fick sluta tidigare idag! Det hade jag inte väntat mig. Men det var skönt som tusan.


21:40
Mys med grillkväll! Jag älskar kött. Oh my, jag skulle aldrig kunna bli vegetarian. No, no.

Finns inget att se på tv, så jag har inget att göra. Blir väl en tidig kväll. Får kolla på Sex and the City. Vilket i och för sig inte är fel, men ändå.
  Eller blir det kanske en rensning av garderoben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0