Let me blow your mind

23/4-09 Torsdag

16:48
Alltid lika skönt att vakna tio minuter innan klockan på morgonen! Det bådar gott.

Idag var det fint väder, och jag bestämde mig för att det var en bra dag. Lite extra bra när jag satte på mig mina röda pumps!

Hade första sånglektionen på vääääldiiiigt länge, och med Kajsa till på köpet! Det har väl knappt hänt i år. Vi fick en jättefin duett från musikalen Jekyll and mr Hyde. Den kommer bli toppen att sjunga!

Missade 16, vilket gjorde att jag missade 14:08-bussen, så jag stannade kvar i skolan. Satte mig ute i solen med Werme och åkte sen hem med den gravt försenade 15:17-bussen.

Har lovat pappa att slipa mer idag, så det ska jag alldeles strax göra.
   Ikväll blir det supershopping med Anna och Rebecca, för längesen! Visserligen pank, men ändå. Mest för sällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0