I Magaluf

28/4-09 Tisdag

09:37
Trodde jag hade försovit mig imorse, eftersom det inte är så vanligt att jag vaknar av mig själv om jag ska upp innan nio. Men det hade jag visst lyckats med nu, och det är ju alltid skönt att vakna av sig själv.

Chansar på att ta 10:05-bussen till stan. Den brukar ta typ en halvtimma, och då borde jag hinna med 10:40-bussen till skolan. Skulle det vara så att jag missar den finns det ingen anledning att ens åka till religionen, eftersom jag missar typ en tredjedel av lektionen. I så fall åker jag hem och sen till teatern.

Nu blir det tandborstning!


12:20
Självklart missade jag bussen. Världen är lite emot mig, tror jag.
   Innan jag tog bussen hem gick jag förbi Alibaba och köpte chilipopcorn. Mums! Hoppas de inte är onyttiga bara..


18:54
Var duktig och gick från stan till teatern. Det tog ganska exakt en timma, och då gick jag inte jättefort. Väldigt skönt var det, älskar att det är en riktigt varm vår!
   Teatern gick väldigt fort idag, och kul hade vi. Imorgon ska vi på föreställning i Vivalla. Fick se klipp från den på s-blocket, och den verkar rentav suga, men så får det väl vara då.

Har varit hos farmor och fixat med klänningarna. Det börjar verkligen arta sig. Balklänningen är nästan klar nu, så fin!
   Efteråt åkte mamma och jag till Coop och handlade. Jag bestämde mig för att lyxa till det lite med jordgubbar!

Borde verkligen göra min konstanalys, men jag orkar inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0